RĪGAS OSTVALDA VIDUSSKOLAS KARJERAS NEDĒĻA 2025
Pasākuma nosaukums |
Karjeras nedēļas tēma |
Klase/ klašu grupa |
Pasākuma darba forma un sasniedzamie rezultāti. |
Imanta - zaļa apkārtne. |
Labo darbu diena |
2.c |
Ekskursija - tīrības nodarbība/ SR: Izprot Imantas apkārtnes dabas vērtību un nepieciešamību to saglabāt. Apzinās savu lomu apkārtējās vides sakopšanā un ilgtspējīgā dzīvesveidā.
|
Profesiju daudzveidība, prestižs un pievilcība |
Ūdens diena |
6.c |
karjeras izglītības grupas nodarbībā “Profesiju daudzveidība, prestižs un pievilcība”. SR: mācās izmantot e-resursus informācijas iegūšanai par darba pasauli, prot vizualizēt un strukturēt informāciju par profesiju saturu
|
Kā ceļo preces pasaulē-iepazīstam konteineru pārvadājumus |
Ūdens diena |
2.a |
Vecāka stāstījums un saruna ar bērniem (klases stunda). Vecāks vienkāršā valodā izskaidros, kā strādā konteineru pārvadājumi, kā preces ceļo no vienas valsts uz citu, kādi transporta veidi tiek izmantoti.
|
Lietišķā etiķete darba vidē. Uzņēmējprasmes veicināšanas spēle. Multikulturālā vide. |
Labo darbu diena |
11-a |
Meistarklase - spēle - skolēni pielieto iegūtās zināšanas un iemaņas lai pierādītu, ka viņu uzņēmums ir labākais un veiksmīgi atnest peļņu dalībniekiem
|
Stop! Piesārņots! |
Zemes diena |
8.b |
Ekskursija Dabas muzejā un nodarbība. SR skolēni iepazīstas ar dažādiem piesārņojuma veidiem un to radītajām problēmām Latvijā. Darbojoties grupās, iejūtas dažādu organizāciju lomās, kas cīnās pret kādu no piesārņojuma veidiem. Izmantojot sagatavoto materiālu, skolēni atlasa savai organizācijai atbilstošās vides problēmas un pēc tam meklē tām risinājumus.
|
Ekskursija uz Rīgas satiksmi |
Zemes diena |
7.b |
Ekskursija. Iepazīstināties ar jaunajām piedāvātajam profesijām. Vairāk izzināt Rīgas satiksmi.
|
Ģeoloģija Latvijā... |
Zemes diena |
12.b |
Ekskursija
|
Manu vecāku profesija |
Profesijas |
1.a |
Klases stunda. SR:skolēns spēj saprast un pastāstīt vienkāršā valodā par savu vecāku profesiju, izmantojot ikdienā lietojamus vārdus un teikumus
|
Amatniecība Latvijā. Koks kā resurss un dizaina materiāls. |
Profesijas |
5.d |
Ekskursija. SR:skolēns izprot un ciena dažādu profesiju un amatu nozīmi sabiedrībā (amatnieki, koka strādnieki), veido izpratni par kultūras mantojumu un tradīcijām Latvijā, eksperimentē ar koka virsmām, tekstūrām.
|
Tikšanās ar Jūras akadēmijas pārstāvjiem |
Karjeras plānošana |
11.b |
Klases stunda. Sasniedzamie rezultāti:
|
Svarīgu profesiju pasaulē |
Cits citam diena |
4.a |
Klases stunda ; SR:spēt grupās izveidot plakātu par 5 svarīgām profesijām un to prezentēt
|
Profesija Psihologs; Iedvesmojošo citātu siena |
Cits citam diena |
7.C |
Klases stunda par profesiju psihologs. SR. Uzzināt par profesiju psihologs.
|
Mūsu vecvecāku profesijas |
Cits citam diena |
3.c |
Audzināšanas stunda
|
Iepazīšanās ar profesijām |
Zemes diena |
1.b |
Ekskursija uz Dzelzceļa muzeju
|
Es savās un citu acīs - fotogrāfs. |
Cits citam diena |
5.b |
Vecāku meistarklase
|
Mana dzimtā vieta ne tikai vieta uz kartes, bet arī manas mājas. |
Labo darbu diena |
9. b |
Klases stunda. SR: Noskaidrot labo darbu piemērus un prezentēt stundā. |
Izzini ilgtspēju dažādās profesijās! |
Gaisa diena |
12. a |
Klases stunda
|
Ekskursija uz Rīgas lidostu. |
Gaisa diena |
3.a |
Ekskursija SR Skolēnu zināšanu paplašināšana par lidostas darbu un par drošību lidostā.
|
Ekskursija uz strausu un kazu fermu. |
Zemes diena |
8.a |
Ekskursija uz strausu un kazu fermu. SR - iepazīties ar fermas darbību, uzzināt par lopkopja profesiju, piedalīties dzīvnieku barošanā.
|
Lekcija ar mūsu skolas absolventu par politoloģiju. |
Cits citam diena |
10.b |
Darba forma - lekcija. Sasniedzamais rezultāts – iepazīties ar politiķa profesiju, uzzināt par mācībām RSU.
|
Klases stunda "Labo darbu diena" |
Labo darbu diena |
2.b |
Klases stunda/ SR: Izprast labo darbu nozīmi un ietekmi uz apkārtējiem.
|
Klases stunda "Ko cilvēks var darīt bez ūdens?" |
Ūdens diena |
6.a |
Klases stunda |
No sapņa līdz profesijai: ceļojums uz Rīgas Kinostudiju |
Labo darbu diena |
5.a |
Ekskursija |
Apsveiksim vecmāmiņas un vectētiņus |
Labo darbu diena |
3.b+3.d |
Apsveikuma kartīšu, zīmējumu vai pat videoapsveikumu izgatavošana pansionāta iemītniekiem Starptautiskajā veco ļaužu dienā vai svētkos. Cieņas veicināšana pret vecāka gadagājuma cilvēkiem un empātijas attīstīšana.
|
“Mana dzimtā vieta ne tikai vieta uz kartes, bet arī manas mājas” |
Erasmus projekts |
8.-11. |
Klases stundas- projekta dalībnieki rosina skolēnus pētīt un atspoguļot kā viņu dzimtā valoda atspoguļo identitāti un emocionālo piesaisti valstij, kopienai, sabiedrībai.
|
10.-12. |