Klašu audzināšanas stundu plānojums

 

Nr.

Tēmas

Klase

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

1

Sevis izzināšana un pilnveidošana:

Pašizpēte, mērķtiecība, zinātkāre, savstarpējās attiecības, konfliktu risināšana, ētikas vērtības. 

5

7

7

7

7

7

7

7

7

6

6

6

2

Piederība valstij:

Ģimene un dzimta, piederība valstij, pilsētai, valstiskā un nacionālā identitāte, multikulturāla vide. 

5

6

6

6

6

6

5

5

5

6

6

6

3

Pilsoniskā līdzdalība:

Tiesības un pienākumi, skolas iekšējās kārtības noteikumi, demokrātija, ilgtspējīga attīstība, pilsoniskās līdzdalības iespējas un prasmes, brīvprātīgais darbs.

4

3

3

4

4

4

5

5

5

5

5

5

4

Karjeras izvēle:

Profesiju daudzveidība, darba vides iepazīšana, intereses un talanti, hobiji, profesiju prestižs, mācīšanās motivācija, izglītība kā vērtība, izglītības iespējas, lietišķā etiķete, lietišķā valoda, darba tirgus, karjeras lēmumu pieņemšana. 

5

5

5

6

7

7

7

8

9

8

8

8

5

Veselība un vide:

Veselīgs dzīves veids, uzturs, fiziskās aktivitātes, veselīgi un kaitīgi ieradumi, personīgā higiēna, ārējā vide, pubertāte, seksuālā identitāte, attiecību veidošana, ģimenes mikroklimats, atkarības, ekoloģija, personīgā veselība un atbildība. 

6

6

6

4

4

4

6

6

6

7

7

7

6

Drošība:

Satiksmes drošība, darbība ekstremālās situācijās.

10

8

8

8

7

7

5

4

3

3

3

3

Kopā

34

35

35

35

35

35

35

35

35

35

35

35


 

Klases audzināšanas stundu tematiskai plānošanai ieteicams izmantot 2016. gadā Valsts izglītības satura centra izstrādāto metodisko līdzekli „Klases stundu programmas paraugs”.

 

Metodiskie materiāli atrodami Valsts izglītības satura centra mājas lapā www.visc.gov.lv