Nr.
|
Tēmas
|
Klase
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
1
|
Sevis izzināšana un pilnveidošana:
Pašizpēte, mērķtiecība, zinātkāre, savstarpējās attiecības, konfliktu risināšana, ētikas vērtības.
|
5
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
6
|
6
|
6
|
2
|
Piederība valstij:
Ģimene un dzimta, piederība valstij, pilsētai, valstiskā un nacionālā identitāte, multikulturāla vide.
|
5
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
5
|
5
|
5
|
6
|
6
|
6
|
3
|
Pilsoniskā līdzdalība:
Tiesības un pienākumi, skolas iekšējās kārtības noteikumi, demokrātija, ilgtspējīga attīstība, pilsoniskās līdzdalības iespējas un prasmes, brīvprātīgais darbs.
|
4
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
4
|
Karjeras izvēle:
Profesiju daudzveidība, darba vides iepazīšana, intereses un talanti, hobiji, profesiju prestižs, mācīšanās motivācija, izglītība kā vērtība, izglītības iespējas, lietišķā etiķete, lietišķā valoda, darba tirgus, karjeras lēmumu pieņemšana.
|
5
|
5
|
5
|
6
|
7
|
7
|
7
|
8
|
9
|
8
|
8
|
8
|
5
|
Veselība un vide:
Veselīgs dzīves veids, uzturs, fiziskās aktivitātes, veselīgi un kaitīgi ieradumi, personīgā higiēna, ārējā vide, pubertāte, seksuālā identitāte, attiecību veidošana, ģimenes mikroklimats, atkarības, ekoloģija, personīgā veselība un atbildība.
|
6
|
6
|
6
|
4
|
4
|
4
|
6
|
6
|
6
|
7
|
7
|
7
|
6
|
Drošība:
Satiksmes drošība, darbība ekstremālās situācijās.
|
10
|
8
|
8
|
8
|
7
|
7
|
5
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
Kopā
|
34
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
35
|
Klases audzināšanas stundu tematiskai plānošanai ieteicams izmantot 2016. gadā Valsts izglītības satura centra izstrādāto metodisko līdzekli „Klases stundu programmas paraugs”.
Metodiskie materiāli atrodami Valsts izglītības satura centra mājas lapā www.visc.gov.lv